Friday, April 17, 2009

压力

有压力是好还是坏呢?在好的方面,压力可以成为推动力,让自己有个目标。然而,给自己太多的压力时,就会有反效果。上个星期的我,就处于这种状态。自己压力到每晚都睡不好,睡觉头脑也会在思考,无法完完全全地安睡。但我想也有很多人也是如此。这种压力,是不是因为自己有所谓的目标而产生呢?想考好可是却临时才抱佛脚。。。这样怎么能呢??已经考完了三科,虽然自己考得不好,但很谢谢在考试间帮我的战友们。。。功课上的问题会尽力帮我如果会的话。 更谢谢背后一直支持我的人,我考试他也会为我担心。谢谢你。一起加油吧!!朋友们!考试实在让人喘不过气。。希望可以赶快熬过这些日子。真的不再可以松懈。。要读书了。。

4 comments:

  1. hello...wah...how are u ah? hehe...ganbate ooo...me dying too...haha...ganbate la...relax...if feel too stress...find some way to release ur stress...hehe...

    ReplyDelete
  2. U also jia you ah!!Dun think too much..already past 1 is past,be prepared for the next next exam la..do well then ur CGPA will not below 3 le..gambateen together la..haha

    ReplyDelete
  3. christina,dont giv urself too much pressure,take it easy...u can do it...need any help jz find us...gambateh

    ReplyDelete
  4. stress and pressure ... hmmm
    they are my 'fren' now,sigh ...
    i knw the stress from exam
    but if u r in the final sem of ur university life, like me now, u will prefer the exam stress rather than the stress from the thesis ...
    add much oil lar ~~~

    ReplyDelete